Wednesday Jul 10, 2024

TNG 1x15: 11001001

האנטרפרייז עוברת שדרוג ושיפוץ בבסיס כוכבים סמוך ע"י כמה חברים מגזע שנקרא "ביינארים" שמאוד מאוד אוהבים מחשבים. הכל מתנהל על מי מנוחות כשלפתע תקלה באנטרפרייז גורמת לכל אנשי הצוות של הספינה לפנות אותה, רק בשביל לגלות שהתקלה היתה חלק ממזימה של הביינארים לחטוף את הספינה. אה, ופיקארד ורייקר עדיין נמצאים עליה, מפלרטטים עם דמות וירטואלית בהולודק. כן.

עשינו Name dropping לממש ממש הרבה פרקים בפרק הזה. בתור התחלה הזכרנו את The Big Goodbye בתור הפרק היחיד (עד כה) שרמז על קשר אפשרי בין חרמנות להולודק, ואת The Corbomite Maneuver בתור פרק שמשלב "עלילה גדולה" עם סצינות קטנות מרחבי האנטרפרייז (אבל עושה את זה הרבה יותר טוב מ- 11001001). חוץ משני אלה, דיברנו בגדול על הגישה הטכנופובית של הסדרה המקורית לטכנולוגיה, ועל האזהרות שלהם מפני הסתמכות-יתר על מחשבים. כשדיברנו על זה הזכרנו את העלילות של The Return of the Archons, The Apple ו- A Taste of Armageddon. אז אם במקרה לא האזנתם להם בעבר או שאתם פשוט לא זוכרים מה הם - תרגישו חופשי לחזור אליהם!

בסיום ההאזנה, אתם מוזמנים לבקר בעמוד הפטריאון שלנו בשביל לתמוך בנו אם מתחשק שלכם, בקבוצת הפייסבוק שלנו בשביל להצביע על הסצינה האהובה עליכם (או סתם בשביל לקשקש אתנו על הפרק), לעשות Like לעמוד שלנו בפייסבוק או לחשבון שלנו בטוויטר, לדרג אותנו בספוטיפיי או ב- iTunes אם אתם שם במקרה, וכמובן, לשתף אותנו בקרב כל חבריכם חובבי ה״מסע בין כוכבים״. וגם אלה שלא!

תודה לליאון רוזנברג ו- infamousspace על הפתיח והסיום של הפודקאסט.

Comments (0)

To leave or reply to comments, please download free Podbean or

No Comments

Copyright 2022 All rights reserved.

Podcast Powered By Podbean

Version: 20240731